سوالات متداول

روند ثبت سفارش چگونه است ؟!

شما ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت ما داشته باشید و بعد از ورود به حساب کاربری خود ، متیوانید از فروشگاه بازی موردنظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و اطلاعات حقیقی خود (نام،نام خانوادگی،آدرس پستی و …) در فرم تکمیل اطلاعات سفارش وارد نمایید و خرید خود را انجام دهید.

آیا بازی ها پشتیبانی هم دارند ؟!

ما بر آن شدیم تا از حقوق مصرف کننده حمایت کنیم و در صورت بروز هرگونه ایراد و مشکل در بازی ها سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم آن مشکل را حل کنیم.

چقدر زمان می برد تا سفارش به دست مشتری برسد ؟!

با توجه به مسافت و نوع سرویس ارسالی این زمان متغییر می باشد و پس از ارسال سفارش کد پیگیری پستی برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید از آخرین وضعیت مرسوله خود با خبر باشید.

آیا آروما به سراسر کشور ارسال پستی دارد ؟!

بله، ما در جهت رفاه و حمایت از کاربران خود به سراسر کشور عزیزمان ایران ارسال پستی داریم !

آروما از چه سرویس پستی استفاده می کند ؟

ما برای ارسال به اقصی نقاط کشور از پست پیشتاز شرکت ملی پست ایران استفاده می کنیم !

برای تهران و البرز آیا سرویس پیک موتوری وجود دارد ؟!

بله، برای این دو استان امکان استفاده از پیک موتوری نیز میسر می باشد.

می توان سفارش خود را کادو شده تحویل گرفت ؟!

بله، ما برای سهولت و راحتی شما مشتریان عزیز  محصولی به نام “کاغذ کادو ” در فروشگاه قرار داده ایم که شما میتوانید از میان طرح های مختلف یکی را انتخاب نمایید و هنگام ثبت سفارش ذکر کنید که میخواهید سفارشتان کادو شده تحویل داده شود.

هزینه پست سفارشات چقدر است و برعهده کیست؟!

هزینه ارسال سفارشات با توجه به وزن مرسوله، استان گیرنده و  نوع روش ارسال میتواند متغییر باشد که این تعرفه توسط اداره پست ایران محاسبه می گردد و از شما عزیزان دریافت می شود.