قوانین و مقررات

۱– این سایت (مرکز بازیهای فکری آروما) در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و رعایت قوانین موجود در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در آن الزامی است.

 

۲– امکان ایجاد تغییر در متن این توافق‌نامه در طول زمان وجود دارد. در این صورت متن توافق‌نامه به روز رسانی شده و به اطلاع کاربر خواهد رسید. ادامه فعالیت کاربران این فروشگاه به منزله تأیید شرایط و قوانین استفاده از این فروشگاه است.

 

۳– این فروشگاه متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران (شامل مشخصات فردی، آدرس حمل و نقل، اطلاعات پرداخت و …) محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به استثنای مواردی که به موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.

 

۴– هرگونه استفاده از این فروشگاه به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. این فروشگاه هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط و قوانین استفاده از این فروشگاه مربوط به کسانی است که به هر شکلی از خدمات و حساب‌های کاربری این فروشگاه استفاده می‌کنند.

 

۵– تلاش این فروشگاه ، نمایش کالاها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند سلامت فیزیکی محصولات را تضمین کند و هرگونه ایراد(مشکل در محتوای محصول شامل: نقص، خرابی و …) مربوط به شرکت سازنده می باشد.ولی سعی می کند پیگیری کرده و تا حصول نتیجه به پیگیری خود ادامه دهد.

 

۶– مسئولیت استفاده از کالاهای به فروش رسیده در این فروشگاه بر عهده خریدار است و سایت هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت به جز در موارد استفاده از حمل این فروشگاه ندارد.

 

۷- این فروشگاه مختار است هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به سایت ارسال می‌شود و یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به حساب‌های کاربری سایت می‌باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.

 

۸-هر لینک و مطلب و ادعایی مربوط به این فروشگاه که به واسطه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، مسئولیتش با خود این افراد است و این فروشگاه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد. البته تا جای ممکن همه ی مطالب و لینک های ورودی به سایت چک و از نظر سلامت محتوایی و .. بررسی می شود.

 

۹-کالاهای موجود در این فروشگاه با هزینه کرد گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آن‌ها در هر زمان به مدیریت داده شده است. استفاده کننده از این فروشگاه حق کپی‌برداری از اطلاعات فروشگاه‌، نوشتار و تصاویر قرار گرفته در آن‌ را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.

 

۱۰-قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.

 

۱۱-استفاده از اطلاعات شخصی کاربران به منظور اهداف تجاری از طریق سایت ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

 

۱۲-استفاده ماشینی از سرویس سایت و یا هرگونه سوء استفاده از سرویس این سایت بدون هماهنگی و اطلاع این سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

 

۱۳-در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده، تخلف و یا خراب‌کاری در سایت توسط کاربر، سایت حساب کاربری مربوطه را شناسایی، مسدود و مصادره می‌نماید.و توسط مراجع مربوطه شکایت و پیگیری می کند.

 

۱۴-مسئولیت حفظ امنیت رمز یا رمزهای عبور کاربران سایت مربوط به سامانه پرداخت و سوء استفاده از رمزهای عبور موردنظر بر عهده صاحبان حساب‌های کاربری می‌باشد. لذا اگر فردی رمز ساده ای انتخاب نماید، خود مسئول آن است و در صورت برزو هرگونه مشکل مربوطه فروشگاه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

۱۵-استفاده از این فروشگاه به عنوان سایت‌های حراج و مزایده ممنوع می‌باشد.

 

۱۶-هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا شرکت ثبت شده می‌باشد.